Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Haul ARTDECO & ERRE DUE

Πριν λίγες ημέρες ψώνισα μερικά προιόντα μακιγιάζ της ARTDECO και της ERRE DUE που με τα δωράκια τους λόγω προσφορών έγιναν περισσότερα. 








Αναζητούσα ένα καινούργιο eye-liner , την καφέ μου σκιά , και πήρα δωράκι κι ένα body & face Bronze με αυτά τα δύο !
Πήρα ακόμη ένα ρoζ Sparkler ρουζ και ένα Concealer με δώρο μία τσαντούλα με δωράκια έκπληξη !

Τα δειγματάκια είναι από το Erre Due Perfect Mat Foundation - 03 Vanilla Spice που μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον τελευταία γιατί μου αρέσει το Mat αποτέλεσμα , έχει SPF 30 και είναι Paraben Free !
& από τη σειρά ντεμακιγιάζ καθαρισμού προσώπου Erre Due τα Purifying Cleansing Gel και Gentle Cleansing Milk με εκχύλισμα μπαμπού και προβιταμίνη Β5.

Να σας τα δείξω πιο αναλυτικά .


ARTDECO - High Precision Liquid Liner 03
Υγρό eye-liner σκούρο καφέ με πινέλο ακριβείας. Το μαύρο eye-liner είναι αδιαπραγμάτευτα σταθερή αξία , αλλά είπα να δοκιμάσω απόχρωση σε σκούρο καφέ τώρα που το μακιγιάζ έχει ζωηρά χρώματα.
Το ευλύγιστο αλλά σταθερό πινελάκι με εντυπωσίασε - μια δοκιμαστική γραμμή στο χέρι ήταν αρκετή για να το αγοράσω. Κάτι μου λέει πως δύσκολα θα βγει από το νεσεσέρ μου.

ARTDECO - Σκιά απόχρωση 20 Καφέ με shimmer
Τα χρώματα μου φτιάχνουν φυσικά τη διάθεση - αλλά όταν μου  τελειώνει η καφέ σκιά νιώθω κάτι να λείπει. Σχεδόν καθημερινά τη χρησιμοποιώ είτε στο πρωινό μακιγιάζ είτε αργότερα μέσα στη μέρα.

ARTDECO - Golden Shimmer Illuminating Fluid for face and body
Bronze που αναμιγνύεται με την κρέμα ημέρας, το make-up ή την κρέμα σώματος για παιχνίδια με τον τόνο της επιδερμίδας. Challenge accepted !




ERRE DUE 407 - Wet & Dry Sparkler for cheeks
Αυτά τα ρουζ είναι η αδυναμία μου , μου αρέσει όπως ιριδίζουν τα χρώματα τους στα μάγουλα .
ERRE DUE - Full Cover Liquid Concealer
Δε το έχω δοκιμάσει ξανά , μου άρεσε όμως η απόχρωση, φωτίζει την περιοχή γύρω από τα μάτια.




Το δωράκι είχε μέσα δύο βερνίκια, αξίας 6€ το ένα. 
Η λαχανή απόχρωση είναι το ERRE DUE Exclusive 176 και το πορτοκαλί ERRE DUE last minute 64 που στεγνώνει σε ένα λεπτό. Συνδυάζονται όμορφα και μεταξύ τους !


Δωράκι πήρα και ένα Hair Spray Jean Iver σε συσκευασία ταξιδίου. Αν και δε χρησισμοποιώ λακ πολύ συχνά , μου αρέσει η Jean Iver και σε αυτό το μέγεθος σίγουρα κάπου θα με .. συντροφεύσει.
Αυτά ήταν τα ψώνια μου, θα προσθέσω κάποια swatches σύντομα ! Χρησιμοποιείς κάποιο από αυτά ; Σχόλια , εντυπώσεις , προτάσεις ευπρόσδεκτα φυσικά  !

Αλεξάνδρα

1 σχόλιο: