Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Aromacare Caramel Natural Shower Gel & Body Lotion

Καλησπέρα :)

Θέλω να σας πω για δύο μπουκαλάκια που δε λείπουν ποτέ από το μπάνιο μου & μου φτιάχνουν τη διάθεση κάθε μέρα με τη μυρωδιά τους ... το αφροντούζ και η κρέμα σώματος Caramel !!!
Πάει πολύ καιρός από τότε που τα ανακάλυψα αλλά κάθε φορά που τα μυρίζω θέλω . . .να τα φάω !
Μυρίζουν όπως το σιρόπι καραμέλας . . . !!
Είναι της Εταιρείας VALLEY - Φυσικά Καλλυντικά & είναι Ελληνικό Προιόν.

Aromacare Caramel Natural Shower Gel
Valley Aromacare Caramel Natural ShowerΤί λέει το μπουκαλάκι :
Φυσικό αφροντούζ
με άρωμα Καραμέλας και φυσικό εκχύλισμα Ροδιού
400ml

απαλύνει και ενυδατώνει το δέρμα ..
 Φιλικό pH
 Δερματολογικά Ελεγμένο
 Άρωμα χωρίς Αλλεργιογόνα
 Χωρίς Parabens, Propylene Glycol, Silicone

Τί λέω εγώ:
Είναι αφρώδες και μου κρατάει πολύ, δε μου ξηραίνει το δέρμα και η μυρωδιά του . . . είναι τόσο χαλαρωτική!

Πρέπει να σας πω ότι ο ..καλός μου μια φορά το χρησιμοποίησε τυχαία γιατί μπερδεύει τα μπουκαλάκια μου στο μπάνιο, και παρόλο που δε ξεχωρίζει καν τη διαφορά ανάμεσα σε αφρόλουτρο και σαμπουάν... μου ζήτησε να το παίρνω και σε εκείνον(είναι λιχούδης)!

Aromacare Caramel Body Lotion
Valley Aromacare Caramel Body Lotion ΚαραμέλαΤί λέει το μπουκαλάκι :
Αρωματική Ενυδατική Λοσιόν Σώματος
με εκχύλισμα Ροδιού & Shea Butter
για ξηρές επιδερμίδες
300ml

 Φιλικό pH
 Δερματολογικά Ελεγμένο
√ Άρωμα χωρίς Αλεργιογόνα
 Χωρίς Minerals, Propylene Glycol, Silicone

Περιέχει επίσης
βούτυρο karite(shea butter), βιταμίνη Ε και προβιταμίνη Β5

Τί λέω εγώ:
Η λοσιόν είναι παχύρευστη, απορροφάται εύκολα, ενυδατώνει πολύ καλά το δέρμα μου,το αφήνει απαλό και η μυρωδιά της μένει παρόλο που εμένα οι περισσότερες μυρωδιές . . με εγκαταλείπουν!
++Έχει και αντλία ,που με βολεύει πολύ ειδικά στις κρέμες!



Υπάρχει και σε Body Butter, για πολύ ξηρές επιδερμίδες, αλλά δε το έχω βρει τελευταία .

Εκτός από Caramel, θα βρείτε και Coconut, Chocolate, Vanilla, Aloe Vera, Mango&Papaya, Cinnamon, Honey&Lemon
...και ίσως και άλλη που μου έχει ξεφύγει !!

Μου αρέσει που είναι ελληνικά προιόντα, & είναι πολύ οικονομικά - κοστίζουν περίπου 3€ το αφροντούζ και η κρέμα 4€.
Συνήθως τα βρίσκω σε προσφορά 1+1 ή σε άλλους συνδυασμούς, οπότε παίρνω πολλά μαζί και τα έχω βολευτεί.

Αυτά λοιπόν για τα μπουκαλάκια μου. 
Αν οι μυρωδιές σας φτιάχνουν τη διάθεση, δοκιμάστε τα!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτή τη σειρά??
Ποια είναι η αγαπημένη σας κρέμα σώματος??
ΧΧΧ 

8 σχόλια:

  1. Είναι ελληνικό,είναι οικονομικό και μοσχοβολάει!!!Τι άλλο να ζητήσεις!!!Θα το ψάξω και εγώ να το βρω!!!Καλή αρχή!!Πολύ ωραίο post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου beauty blogger! Λαχταριστά φαίνονται τα καραμελοπροϊόντα! Είμαι η Βίκυ και είδα το blog σου στο greekbeautybloggers και έγινα μέλος. Ρίξε και σύ μια ματιά στο δικό μου αν θέλεις
    www.vickymarple.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Βίκυ!! Είδα το blog σου,έγινα κι εγώ μέλος.Θα το ψαχουλέψω!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειχα απο αυτην την εταιρια μια κρεμα σωματος με παπαγια! αποστευτη εταιρια και πολυ οικονομικη οντως! θα παρω να δοκιμασω και το caramella!


    cocorosiebeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και δεν είναι πολύ γνωστή! έχει πολλές προσφορές οπότε μπορείς να συνδυάσεις τις μυρωδιές :)

      Διαγραφή
  5. πράγματι αυτή οι εταιρεία έχει προ'ι'όντα με απίστευτες μυρωδιές! είμαι πλέον και μέλος σου! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ψάχνω αλλά δεν μπορώ να το βρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή