Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Review : L'oreal Ideal Glow - Λάδι Καθαρισμού

Αυτό το λάδι καθαρισμού το αγάπησα.
Πρόκειται για νέο προιόν της L'oreal ,  το πήρα τον Ιούλιο από το αγαπημένο Zampple.
Είναι Λάδι καθαρισμού για Πρόσωπο & Μάτια.
Λίγο το χρυσό του χρώμα , λίγο το Ideal Glow που εύστοχα γράφει πάνω , έχω και μια αδυναμία στα λαδάκια . . . εεε με κέρδισε & ήθελα πολύ να το δοκιμάσω.

review L'oreal ideal glow λαδι

Είναι δερματολογικά & οφθαλμολογικά ελεγμένο.
Λέει ότι είναι σχεδιασμένο για την κουρασμένη επιδερμίδα.
Λέει ότι αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ, & το αδιάβροχο
χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας.
Λέει ακόμα ότι τα συστατικά του ενισχύουν τη λάμψη της επιδερμίδας 
και την αφήνουν φωτεινή & ενυδατωμένη.

&εγώ έχω να πω ότι τα κάνει άψογα όλα αυτά !!!

Απλώνω 2-3 σταγόνες με τα χέρια - χωρίς βαμβάκι, σε στεγνό πρόσωπο & στα μάτια
κάνω απαλό μασάζ χωρίς να τρίβω & το μακιγιάζ απλώς διαλύεται αμέσως. 
Όταν λέω διαλύεται, κυριολεκτώ!
το make-up, ακόμα και η αδιάβροχη μάσκαρα, χωρίς να σπάνε οι βλεφαρίδες.
μετά με λίγες σταγόνες νερό το λάδι γίνεται γαλακτώδες & ξεπλένω καλά με νερό.

Ξεβάφει άψογα, το δέρμα μένει πολύ καθαρό.
Στα μάτια αν μπει, μου δημιουργεί μια θολότητα μόνο για λίγο,
όμως δεν τσούζει καθόλου, ούτε τα ερεθίζει. Ευτυχώς γιατί σιχαίνομαι το τσούξιμο στα μάτια!
Μέχρι εδώ είναι ένα ιδανικό -για μένα- προιόν ντεμακιγιάζ.

Έλεγε όμως και Ideal Glow. όταν το χρησιμοποίησα κατάλαβα γιατί.
Αφήνει όντως την επιδερμίδα ενυδατωμένη, φρέσκια & φωτεινή!
Για αίσθηση λιπαρότητας, ούτε λόγος.
Θα'μαι ειλικρινής, από τότε που το πήρα κάποιες φορές όταν ξεβάφομαι αργά το βράδυ και νυστάζω, υποκύπτω και δε βάζω ενυδατική. & όμως το δέρμα μου το πρωί είναι πολύ φωτεινό. 

Έγινε αγαπημένο μου προιόν <3
Η τιμή του είναι περίπου 6 €. Τη βρίσκω πολύ καλή.
Σίγουρα θα το αγοράσω μόλις τελειώσει, ή μάλλον θα το αγοράζω!

Το έχετε δοκιμάσει ???
Περιμένω τα σχόλια σας !!

alex :)

17 σχόλια:

  1. το λατρευω,,,πλεον μου εχει απολυτα απαραιτητο..δεν μπορω να ξεβαφτω χωρις αυτο..

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Σε βρήκα από την ομάδα! :)
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ λάδι καθαρισμού, χρησιμοποιώ μόνο γαλάκτωμα γιατί έχω ευαισθησία στο δέρμα και στα μάτια! Καλή συνέχεια!

    Κατερίνα από www-positive-thinking-greece.blogspot.gr &
    www.itisawomansworld-greece.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα! τα περισσότερα λαδάκια είναι πολύ ήπια στο δέρμα, κρίμα αν όλα σου προκαλούν ευαισθησία.. αυτό πάντως το συνιστώ! Καλή συνέχεια & σε σένα :)

      Διαγραφή
  3. θέλω να το δοκιμάσω!!!!!Τωρα που θα αρχίσω να βάφομαι περισσότερο,θα το αγοράσω σίγουρα!!
    Τέλειο το review σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ απ'το zampple το πήρα και μου άρεσε πολύ! Την πρώτη φορά μου έτσουξε αρκετά τα μάτια, από εκεί και πέρα λίγο μου τα θολώνει αν μπει μέσα όπως λες και εσύ! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε έτσουξε? ευτυχώς μόνο στην αρχή.. εμένα ούτε τσούζουν, ούτε κοκκινίζουν, και κυρίως ..δε μετράω πόσες βλεφαρίδες έφυγαν! χιχι! ΧΧ

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά με όλα σας τα θετικά σχόλια, μπαίνει μέσα στη λίστα μου (με υποσημείωση να προσέξω τη περιοχή των ματιών)

    Φιλιά

    Kate @ rooflab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε νομίζω πάντως να σε ενοχλήσει! είναι τελείως ουδέτερη η αίσθηση του στα μάτια! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Το είδα 1+1 στα Hondos αλλά δεν το πήρα γτ μόλις είχα αγοράσει γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ της Avene! Αλλά νομίζω αν το ξαναπετύχω μετά το review σου θα το δοκιμάσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ εγκρίνω Avene!! αλλά κι αυτό αξίζει να το δοκιμάσεις, μου έχει γίνει απαραίτητο! ΧΧ

      Διαγραφή
  8. Πω πω!!! Το θέλω τώρα! Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε η περιγραφή σου είναι πολύ δελεαστική.
    Έχω μια μικρή επιφύλαξη επειδή έχω λιπαρή επιδερμίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ δεν έχω λιπαρό δέρμα.. όμως δεν αφήνει ΚΑΘΟΛΟΥ λιπαρότητα! έχει πολύ ωραία υφή και ξεβγάζεται κιόλας, οπότε νομίζω ακόμα και σε λιπαρές επιδερμίδες θα αφήνει το δέρμα εξίσου όμορφο!

      Διαγραφή
  9. Το λατρεύωωωωωω! Μου τελειώνει και σίγουρα θα το ξανά αγοράσω!
    Συμφωνώ σε όσα έγραψες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ε λοιπόν ναι, δελεάστηκα! Με την πρώτη ευκαιρία θα το τιμήσω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή