Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Review: Νέο Schwarzkopf GLISS Hair Repair Oil Elixir & Sampoo

Καλησπέρα Κορίτσια :)
Νέο λαδάκι ελιξίριο για τα μαλλιά της Schwarzkopf & είμαι πολύ ενθουσιασμένη μαζί του!!
Νομίζω δεν κυκλοφορεί ακόμα σε όλα τα καταστήματα, αλλά θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου σ'αυτό το post..

Πρώτα λίγα λόγια για τα μαλλιά μου. ίσως είναι το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο πάνω μου. Έχω πολλά-πολλά, είναι μακρυά, σγουρά, φουντωτά &χάλκινα!! Τα αγαπώ αλλά είναι ευχή&κατάρα μαζί. Θέλουν τόση φροντίδα και πάλι αρκεί λίγη υγρασία ή ένα λάθος προϊόν για να γίνουν ...επιεικώς αστεία!
Κυρίως λόγω του έντονου χρώματος βαφής είναι πολύ ταλαιπωρημένα τους τελευταίους μήνες. Ειδικά οι άκρες είναι πολύ ξήρες. & προσπαθώ να τα φροντίζω εντατικά.

. . .&Αυτό το μήνα έπεσαν στα χέρια μου αυτά τα δύο μπουκαλάκια! 
Μαζί με το λαδάκι που σας είπα &το σαμπουάν της ίδιας σειράς. 
review Schwarzkopf Gliss Hair RepairΤο Schwarzkopf GLISS Hair Repair Καθημερινό Ελιξίριο with Precious Care Oils
& το σαμπουάν Schwarzkopf GLISS Hair Repair.
Τα χρησιμοποίησα μαζί περίπου για 25 μέρες τώρα & είμαι πολύ ικανοποιημένη και από τα δύο. 

Μερικά στοιχεία που αναφέρουν στη συσκευασία τους.
 Το σαμπουάν είναι για Επανόρθωση
για πολύ ταλαιπωρημένα, ξηρά μαλλιά, 
δίνει Ανθεκτικότητα& Λάμψη. 
περιέχει υγροποιημένη Κερατίνη, την πρωτεΐνη-δομικό στοιχείο της τρίχας, ώστε να την αναδομεί. 400ml

 Το λαδάκι ενδείκνυται για κατεστραμμένα, ξηρά μαλλιά. 
Υπόσχεται Απαλότητα&Λάμψη. 
Θρέφει και εξευγενίζει τα μαλλιά 
Δεν αφήνει κατάλοιπα. 
Για χρήση πριν ή μετά το λούσιμο, ή σαν τελείωμα σε ξηρά μαλλιά. 75ml.


review schwarzkopf gliss shampoo σαμπουανΌσο για το σαμπουάν...
Από την πρώτη φορά που λούστηκα κατάλαβα ότι μόλις είχα βρει κάτι πολύ ωραίο!
 Είναι όσο πρέπει αφρώδες και δε χρειάζομαι το μισό μπουκάλι για να λουστώ, τα μαλλιά λούστηκαν πολύ καλά και αμέσως ήταν πιο μαλακά . . αμέσως! &Ανάλαφρα. 
 Έχει ένα ιδιαίτερο άρωμα, που μάλλον τείνει στο να μου αρέσει..είναι διαφορετικό. 
 Αυτό που φοβόμουν είναι ότι τα περισσότερα σαμπουάν που λένε πως επανορθώνουν...απαλύνουν τόσο τα μαλλιά που τελικά καταστρέφουν τις μπούκλες μου! Το συγκεκριμένο τις αφήνει ζωντανές. 
 Μάλιστα, είπα να το τεστάρω παραλείποντας το conditioner μια δυο φορές...ήταν το ίδιο απαλά!
Σίγουρα η κερατίνη που έχει βοηθά τα μαλλιά. Από τα σαμπουάν εμπορίου, αυτό είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει,για τα δικά μου μαλλιά φυσικά.
 Όμως..πρέπει να πω πως το χρησιμοποιεί και η αδερφή μου που έχει ίσια μαλλιά &λίγο λιπαρά. Δε παρατήρησε καμία λιπαρότητα. Άρεσε &σε εκείνη πολύ!
Περιέχει 400ml & κοστίζει περίπου 4.50€. Πολύ καλή τιμή για την ποιότητα του.

review gliss oil elixir hair repairΚαι μετά λαδάκι....!!!
Αχχχ Μυρίζει υ-πέ-ρο-χα!! 
Το βάζω μετά το λούσιμο σε βρεγμένα μαλλιά & σε στεγνά μέσα στη μέρα όποτε θέλω . . 
Δε τα λαδώνει καθόλου!! Απορροφάται τελείως & δε κολλάνε όσο κι αν βάλεις.
Μαλακώνει τα μαλλιά, αλλά δε τα κάνει απλώς απαλά, τα θρέφει το νιώθεις!! Οι άκρες δεν είναι πια άγριες.
Μέρα με τη μέρα βλέπω αισθητή διαφορά -επιτέλους- &θα συνεχίσω να το βάζω στα μαλλάκια μου . . τους αρέσει !! Τα έχει ανανεώσει.

*Κάτι θετικό : το μπουκαλάκι είναι πλαστικό - άρα πολύ ελαφρύ & μπορώ να το έχω στη τσάντα μου παντού.. για να βάζω όπου κι αν είμαι!

Περιέχει 75ml & η τιμή του είναι περίπου 8-9€. 
 Θα προτιμούσα σίγουρα περισσότερη ποσότητα αλλά τουλάχιστον χρειάζεται μικρή ποσότητα κάθε φορά, λόγω της υφής του..
Νομίζω είναι η αγαπημένη μου ανακάλυψη του μήνα 


Σίγουρα &τα δυο βοήθησαν τα μαλλιά μου.Αλλά το λαδάκι πιστεύω θα αρέσει σε όλες!
Εσείς ποιο λαδάκι έχετε αγαπήσει?? 
Με τι περιποιείτε τα μαλλιά σας??
Φιλιά!!

8 σχόλια:

  1. den exw dokimasei kapoio apo ta 2...alla genika ta shampoo tis gliss den mou ka8onati!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα τα σαμπουάν είναι πολύ υποκειμενική ..υπόθεση! Gliss, τόσο μόνο αυτό μου άρεσε..

      Διαγραφή
  2. xxmmm agapw sigoura to coconut oil pou vazw mia fora ton mina sta mallia mou san maska!kai to nuxe oil pou vazw stis akres meta to lousimo (oxi panta)...to vazw ennalax me to biosilk metaxi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ ενδιαφέρον! όσο για το coconut oil θέλω πολύ να δοκιμάσω άμεσα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το Blog σου καλή αρχή και συνέχισε έτσι :) To σαμπουάν το είχα δοκιμάσει πέρυσι και μου άρεσε πάρα πολύ ειδικά η μυρωδιά του!
    Αν θέλεις γίνει μέλος στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Έχει πολύ χαρακτηριστική μυρωδιά! &το λάδι το ίδιο!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Αυτό θα το δοκιμάσω σίγουρα!! Το review είναι πολύ καλό!! www.thefashionvoyage.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα μαλλιά μου έχουν σκληρύνει πολύ από τις βαφές!!Και θέλω να δοκιμάσω ένα νέο σαμπουάν!!Μάλλον θα του δώσω μια ευκαιρία!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή