Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

new L'oreal BB Skin Perfection 5 in 1

Μετά την πρώτη εμφάνιση των PaperBags & τα όμορφα σχόλια σας 
επανέρχομαι στην ομορφιά με ένα Review για τη νέα L'oreal BB Skin Perfection 5 in 1.
Την βρήκα στo zampple πάνω στη στιγμή που η αγαπημένη μου CC ( επίσης της L'oreal 
είχε τελειώσει. 
Έτσι της έδωσα μια ευκαιρία, αν και στο ερώτημα BB vs CC
είχα καταλήξει στο ότι οι CC ειναι αυτό που χρειάζομαι.
l'oreal BB Skin Perfection
Τα 5 χαρακτηριστικά της είναι :
  24Ω Ενυδατώση
 Χαρίζει ομοιόμορφη όψη
Φωτίζει την επιδερμίδα
 Καλύπτει τις ατέλειες
 Προστασία UV- SPF 25

Διαθέσιμες αποχρώσεις : Light - Medium

Δεν προκαλεί ατέλειες. Υποαλλεργική. Δερματολογικά Ελεγμένη. Για ευαίσθητες επιδερμίδες.

Η υψηλή συγκέντρωση σε ενεργά συστατικά περιποίησης (γλυκερίνη, αλλαντοΐνη, βιταμίνη CG)
υπόσχεται να βελτιώσει μέρα με τη μέρα την ποιότητα της επιδερμίδας, σε ομοιόμορφη.

Περιέχει 50 ml και κοστίζει 12 €.

review l'oreal BB Skin Perfection
alex says . . .
Εγώ έχω κανονικό προς ξηρό, ευαίσθητο δέρμα. Απόχρωση . . το λες και Χιονάτη.
Θα παρατηρήσετε ότι σε όλα τα makeup, πούδρες κτλ. προτιμώ τους σκουρόχρωμους τόνους.
Ευτυχώς λοιπόν είχε tester ( καλή βελτίωση αγαπητό Zampple!) 
και διάλεξα τη medium , που μάλλον μου ταιριάζει παρά με σκουραίνει.

Το δείκτη SPF 25 τοn βρίσκω ικανοποιητικό, όχι όμως αρκετό.

Η υφή της είναι κρεμώδης προς πηχτή & απλώνεται πολύ καλά.
Αφήνει αμέσως μια αίσθηση απαλή και δροσερή. 
Η ενυδάτωση είναι αρκετή, χωρίς άλλη ενυδατική κρέμα.
Δεν κάνει διχρωμίες ή γραμμές στη διάρκεια της μέρας.
Δίνει ένα υγιές, φυσικό και ομοιόμορφο χρώμα κι έτσι πραγματικά φωτίζει το πρόσωπο.
Δε γυαλίζει, το αποτέλεσμα είναι matte - χρήζει ίσως λίγης πούδρας
( γιατί δε φαίνεται λιπαρή , αλλά όταν πιάνω το πρόσωπο μου αισθάνομαι λίγη λιπαρότητα ) .
Δεν καλύπτει πολύ τους μαύρους κύκλους , αν και δε θα απαιτούσα κάτι τέτοιο από μία ΒΒ.

Ως προς την ποιότητα της επιδερμίδας, παρατήρησα μια βελτίωση αυτές τις μέρες στις κοκκινίλες σε σημεία. Μου αρέσει το αποτέλεσμα που δίνει, με εξέπληξε ευχάριστα & θα τη χρησιμοποιώ για τις πρωινές ώρες . 
Σε σύγκριση με τις CC όμως , νομίζω θα συνεχίσω να τείνω προς τα εκεί .
Θέλω πολύ να δοκιμάσω τον ορό Skin Perfection από την ίδια σειρά!

Έχετε δοκιμάσει τη BB ή τον ορό ?? Οι εντυπώσεις σας??

alex 

15 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει!!Αλλά δεν νομίζω να το τολμήσω κιόλας!!
    Ισως δοκιμάσω την cc bioten!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή για bb! Ανάλογα τι ζητάς βέβαια.. Κι εγώ θέλω cc bioten - είναι ο επόμενος στόχος!! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. μμμ... δεν την έχω δοκιμάσει , κατατοπιστικοτατο το ποστ σου, φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) ελπίζω να σου φανεί χρήσιμο αν σκέφτεσαι να τη δοκιμάσεις! Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη, έχω δοκιμάσει όμως 2 άλλες BB και κατέληξα οτι δε με καλύπτουν. Προτιμώ ενυδατική και το make up μου! :-) Απο σήμερα μέλος σου!
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν το make up δεν είναι καμία !Εξαρτάται απτή κάλυψη που χρειάζεσαι! Απλά για κάποιες ώρες το βρίσκω λίγο βαρύ τώρα που συνήθισα με bb/cc .. XXX

      Διαγραφή
  4. Την έχω και γω,μ αρέσει παρα πολύ!Επίσης η κρέμα ημέρας είναι πολύ ωραία,μυρίζει τέλεια και αφήνει την επιδερμίδα απιστευτα απαλή.Και γω τείνω προς την cc αλλα τις φοράω εναλαξ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ ευχαριστώ για τις πληροφορίες για την κρέμα ημέρας..!! Ίσως τη δοκιμάσω! Κάτι μου λέει πως όλη η σειρά είναι πολύ αποτελεσματική ..! Εναλλάξ ε?? Why not :) φιλιά

      Διαγραφή
  5. Γεια σου, έχω για σένα ένα βραβειακή, αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις! ;) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό το review σου!Δεν την έχω δοκιμάσει!Το ότι το αποτέλεσμα ειναι matt και δέ γυαλίζει ειναι πολύ σημαντικό, αλλά και εγώ προς τη cc τείνω! :)xx
    Vasiliki,tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) ναι..κι εγώ σκέφτομαιαφού η cc μου δίνει τα ίδια και περισσότερη κάλυψη/χρώμα , γιατί να μείνω στη bb.. Παρόλα αυτά η αίσθηση οταν φοράω αυτή είναι πολύ ευχάριστη .. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο πόστ!
    Πέρνα από το blog μου να παραλάβεις ενα βραβείο!
    http://love4glam3.blogspot.gr/2013/11/liebster.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν την εχω δοκιμασει γιατι ακουσα οτι δεν εχει καθολου καλυψη..οποτε δεν νομιζω να το επιχειρησω...ωραιο ποστ..
    vaso by mybeautymap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έψαχνα απεγνωσμένα review γι αυτή την bb γιατί αύριο σκεφτόμουν να την αγόραζα μιας και τελειώνει η cc της bioten :) Και βρήκα το δικό σου blog :) Πιστεύεις ότι εγώ που έχω λιπαρή επιδερμίδα θα μου ταιριάξει; Η απόχρωση στο χέρι σου μου φάνηκε πολύ πορτοκαλιά! Μήπως να προτιμήσω της garnier για λιπαρές επιδερμίδες; Χμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Youtube channel channel for free and watch videos on Vimeo
    Play for free videos convert youtube video to mp3 on Vimeo channel for free. Free Vimeo Channel for free. Vimeo Channel and Vimeo Channel and Vimeo Channel and Vimeo Channel

    ΑπάντησηΔιαγραφή