Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Haul The Body Shop - Strawberry, Banana, Vitamine E, White Musk

Καλό μήνα κορίτσια! Είναι επίσημα καλοκαίρι
 και αυτό αρκεί για να είναι ή για να γίνουν όλα όμορφα μέσα μας και γύρω μας! 
Ανανεώνοντας τα προιόντα μου αυτές τις μέρες, έχω πολλές αγορές να σας δείξω και θα ξεκινήσω με τα The Body Shop , που τόσο μου αρέσουν. 

body shop haul vitamine E strawberry banana

Πήρα προιόντα από τις σειρές Vitamin E , Strawberry , Banana και White Musk .

body shop serum creme vitamine E
The Body Shop Vitamin E : Κρέμες και ορός για την καθημερινή περιποίηση προσώπου με βάση τη Βιταμίνη E , που είναι πολύτιμη για το δέρμα μας.

Vitamin E Moisture Cream - All skin types 50ml :  
Ενυδατική κρέμα προσώπου ημέρας για καθημερινή αντιοξειδωτική προστασία και ενυδάτωση.
Vitamin E Nourishing Night Cream - All skin types 50ml  
Θρεπτική ενυδατική αντιοξειδωτική κρέμα νύχτας πλούσια σε βιταμίνη Ε.
Vitamin E Nourishing Eye Cream 15ml : 
Κρέμα ματιών για μείωση των λεπτών γραμμών και των μαύρων κύκλων.
Vitamin E Overnight Serum-in-Oil 28ml : 
Ενυδατικός ορός προσώπου με υφή λαδιού. 

Είχα διαβάσει και ακούσει πολύ θετικά σχόλια για αυτή τη σειρά, οι πρώτες δικές μου εντυπώσεις είναι ήδη πολύ καλές, αναλυτικότερα θα διαβάσετε σε review μου σύντομα .


The Body Shop Strawberry Body Butter 200ml :
Ενυδατικό body butter σώματος για κανονική επιδερμίδα με έλαιο από σπόρους φράουλας - strawberry seed oil . Αγαπημένο!Τα body butter της συγκεκριμένης εταιρείας ενυδατώνουν τέλεια το δέρμα, το αφήνουν λείο και απαλό, είναι ιδανικά για το καλοκαίρι! Έχω αδυναμία σε αυτό με το άρωμα φράουλας , με ξετρελαίνει!
body shop shampoo banana
The Body Shop Banana Shampoo
Καθαριστικό Σαμπουάν για λάμψη , για Όλους τους τύπους μαλλιών.
Περιέχει πουρέ μπανάνας και μέλι (Community Fair Trade/Κοινότητας Δίκαιου Εμπορίου ). Λαχταριστή μυρωδιά μπανάνας!










The Body Shop White Musk

Για αυτό δε θα σας έχω φωτογραφία γιατί ήταν δώρο σε μία φίλη.
Ένα Σετ με White Musk Shower Gel & Body Lotion 60ml σε συσκευασία ταξιδίου κι ένα White Musk Eau de Parfum 30ml , όλα με το ίδιο θηλυκό άρωμα , σε ένα όμορφο μωβ νεσεσέρ !
Ιδανική πρόταση για δωράκι - στη δική μου φίλη άρεσε πάρα πολύ!

Αυτές ήταν οι αγορές μου από τα Body Shop , σίγουρα όχι μόνο αυτές για το καλοκαίρι !
Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο αυτά ;
Περιμένω τα σχόλια σας ή προτάσεις για τη λίστα μου!
Αλεξάνδρα

13 σχόλια:

  1. πολύ ωραίες αγορές!! τρελαίνομαι για τα προιοντα των body shop!
    πρώτη φορά ειμαι στο blog σου και έγινα μέλος θα χαρώ να σε δώ και στο δικο μου
    http://fay-justbeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γειαα!!Αν μη τι άλλο μοσχομυρωδάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι όμορφα όλα, με γειά σου :) την κρέμα ματιών και το σέρουν τα έβαλα στο μάτι, αλλά για Σεπτέμβριο χιχι! εγώ πρόσφατα πήρα το cleansing butter με χαμομήλι και το λατρεύω το προτείνω ανεπιφύλακτα!
    φιλιά!
    vicky
    whathappensnowat.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω :) είναι πολύ ωραία και τα δύο που ξεχώρισες! Σύντομα θα κάνω review με περισσότερες λεπτομέρειες. Θα το δοκιμάσω σίγουρα το cleanser, thanks! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μεγειάααααα!
    Ωωωωω πολλές αγορές!!!Να τα χαρείς...θέλω να δοκιμάσω την σειρά vitamin E!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ :) ..και προσπάθησα πολύ για να συγκρατηθώ και να μην πάρω κι άλλα! Μου άρεσε πολύ η vitamin E, σύντομα θα κάνω review. XX

      Διαγραφή
  5. Με γεια! Η σειρά Vitamine E είναι πραγματική εξαιρετική. Το μόνο που με σταματάει απο το να πάω να την πάρω όλη είναι τα parabens. Η White Musk σταθερή αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι!! Κι εγώ προσπαθώ πολύ να τα αποφεύγω, αλλά τη συγκεκριμένη σειρά ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω και τελικά..έκανε πολύ καλό στο πρόσωπο μου. ΧΧ

      Διαγραφή
  6. Με γειά σου και καλοφόρετα! Υπέροχες και άκρως μυρωδάτες αγορές!! Ζηλεύω το body butter φράουλα!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) αν είσαι fan της φράουλας θα σου αρέσει πολύ το body butter! ( μπορείς να το βρεις αυτές τις μέρες σε 40%! ) ΧΧ

      Διαγραφή
  7. Θέλω πολύ να δοκιμάσω το σαμπουάν με την μπανάνα! Άμα θέλεις ακολούθησε με στο blog μου, είμαι καινούργια! :)) http://shopnhaul.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή