Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Azadé - Arôme Nature - Caramel Body Spray

Αρωματικό Spray Σώματος Καραμέλα 
Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στα HC, απλά αναζητήστε το!

caramel azade arome nature

Δεν είχα δοκιμάσει κάποιο προιόν της Εταιρείας Azadé 
( τέσσερις συλλογές προϊόντων : Bijoux & Accessoires, Maquillage, Accessoires Maquillage 
και τα Arôme  Nature )
.. ώσπου μια μέρα περιμένοντας στο ταμείο στα HC, χάζευα τα γύρω stands .
Αντικρίζω το caramel. Έγινε το μοιραίο " fffssssiiiit ! " 
Έκτοτε εγώ & αυτό το μπουκαλάκι γίναμε αχώριστοι!

Τρελαίνομαι για το άρωμα καραμέλας, το έχω ξαναπεί!
όμως το άρωμα της δεν αποδίδεται πολύ επιτυχημένα στα περισσότερα προιόντα.
Αυτό το spray έχει την απόλυτη μυρωδιά λιωμένης καραμέλας!
Μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε μέρα 

Και το σημαντικότερο, έχει πολύ μεγάλη διάρκεια !
και το λέω εγώ, που για να συγκρατήσει άρωμα το δέρμα μου, χρειάζεται να κάνω . . δεήσεις.
μερικά φφφσσσιτ, και σε όποιο χώρο εισέλθω, αμέσως σχολιάζουν "αχ μυρίζει καραμέλα!!"

Περιέχει 200ml και η τιμή του είναι γύρω στα 6 ευρώ. Τέλεια τη βρίσκω!!!

Η σειρά Arôme Nature περιλαμβάνει αφρόλουτρα, κρέμες σώματος, κρεμοσάπουνα και τα body spray.
Διαθέσιμα αρώματα :
Caramel – White Chocolate – Coconut – Sandalwood-Vanilla Sugar - Wild Orchid

Έχετε δοκιμάσει κάποιο arôme nature προιόν??
Ποια είναι η δική σας αγαπημένη μυρωδιά??

( ορίστε κι άλλα καραμελο-προιόντα αν τρελαίνεστε και εσείς!  )

alex 

8 σχόλια:

  1. Το είδα και γω την τελευταία φορά που πέρασα από Hondos!!Το μύρισα και το ψέκασα πάνω μου αλλά δεν μου φάνηκε πως κρατούσε..ίσως για καλοκαίρι να είναι αρκετό που θέλουμε ελαφριές υφές αλλά το χειμώνα θέλω κάτι που να μένει..ωστόσο μου φαίνεται ωραίο!Και ίσως του δώσω ευκαιρία καποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ έχω ενθουσιαστεί με το πόσο κρατάει! δεν είμαι και συνηθισμένη σαυτό :P βέβαια στον καθένα έχει άλλη διάρκεια.. πάντως ούτε το καλοκαίρι το αποχωρίστηκα, ούτε ακόμα με έχει απογοητεύσει!

      Διαγραφή
  2. Το εχω εδω και ενα χρονο απο τοτε που πρωτοβγηκε ειναι απιστευτο.κοστιζει 6,8 και μου κραταει ολη μερα.Το κολπο ειναι να το βαζω στα ρουχα κ κραταει η μυρωδια.Επισης ψεκαζω μετα το μπανιο στα μαλλια μ απο μακρυα εκει να δεις αρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιι είναι από τα καλύτερα body spray που έχω δοκιμάσει!
      χμμμ και στα μαλλιά ε?? θα το δοκιμάσω :))

      Διαγραφή
  3. χμμμ φαίνεται πλύυυ ωραίο!!!!!!!θελω να πάρω και την κρεμα σωματος από aromatics!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. to exw parei ap to kalokairi....kai pragmatika einai teleio!!latrevw tin karamela!to eixa kai sta Agapimena septemvriou!!

    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aww λατρευω καραμελα!Πρεπει να το βρω οπως το περιεγραψες θα μυριζει υπεροχα γλυκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή