Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

My first days as a blondy & CHI Hair Therapy

Γεια σας Κορίτσια :)
Πως περνάτε τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου;;

Εγώ έκανα τέλειες διακοπές στην όμορφη Πάρο, φόρτισα τις μπαταρίες μου ενέργεια & επέστρεψα! 
Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις διακοπές σας & το καλοκαίρι . . . συνεχίζεται!

Λίγο πριν φύγω διακοπές έκανα μια μεγααααάλη αλλαγή στα μαλλιά μου!!
2 χρόνια τώρα ήμουν φανατική Redhead!! Είχα Χάλκινα μαλλιά - ναι ναι αυτό το χρώμα που είχε εμφανιστεί ως μόδα, εγώ το καθιέρωσα & το λάτρεψα! Το βρίσκω ακόμα υπέροχο & παραμυθένιο.
Χρειαζόμουν όμως κάτι καινούργιο.

Μετά από 4 ώρες στο αγαπημένο μου κομμωτήριο . . . έγινα ξανθιά !!
" Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποια είναι αυτή μπροστά μου? "
Το πορτοκαλί χρώμα έχει εξαφανιστεί & τα μαλλιά μου είναι κατάξανθα, απόλυτα ομοιόμορφα & το καλύτερο : δεν υπήρχε ίχνος . . καταστροφής.
Ο κομμωτής μου κάνει πάντα άψογη δουλειά, τον εμπιστεύομαι απόλυτα. 

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το νέο μου look !!!! 
Θέλω να σας δείξω τη θεραπεία που πήρα για βαμμένα μαλλιά με βάση το υγρό μετάξι!
Here it is !!

CHI Home Stylist Kit
CATIONIC HYDRATION INTERLINK
CHI Farouk θεραπεία μαλλιών review
Πρόκειται για την πιο όμορφη μυρωδιά που έχω μυρίσει σε προιόντα μαλλιών!
ΤΗΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ .
Είναι κάπως λουλουδένια & την έχω συνδυάσει με τις ώρες χαλάρωσης στο κομμωτήριο.
Από τη σειρά έχω αγοράσει ξανά μόνο το σαμπουάν, & μου άρεσε πάρα πάρα πολύ. 

Τα προιόντα της σειράς είναι αυτά & φυσικά όλα μαζί έχουν ολοκληρωμένο αποτέλεσμα :

CHI Infra Shampoo Moisture
CHI Infra Shampoo 350ml  - Moisture Therapy Shampoo

Καθαρίζει ήπια τα μαλλιά, δεν είναι όμως καθαριστικό σαμπουάν αλλά κυρίως ενυδατικό.
Προσφέρει ισορροπημένη ενυδάτωση για απαλότητα & πρωτεΐνες για δύναμη.

Έχει την πιο δυνατή μυρωδιά από όλα & κάνει πολύ μαλακά τα μαλλιά!
Λούζομαι με αυτό αφού έχω ήδη λουστεί μία φορά με άλλο σαμπουάν. 



CHI Infra Treatment μάσκα μαλλιών




CHI Infra Treatment 350ml - Thermal Protective Treatment

Εξαιρετική θεραπεία για ενυδάτωση & προστασία της τρίχας. Υπόσχεται να αφήσει τα μαλλιά ενυδατωμένα, μεταξένια , εύπλαστα & λαμπερά σε κάθε εφαρμογή. 

Τέλεια μάσκα πραγματικά ! Την απλώνω σε όλο το μήκος, τυλίγω με πετσέτα ή καλύτερα με ζελατίνα & ζεσταίνω με σεσουάρ, γιατί δουλεύει πολύ καλύτερα με τη θερμότητα. 
Δε μπορώ να σας περιγράψω πώς & πόσο μαλακώνει, λειαίνει η υφή των μαλλιών κατά την εφαρμογή της !

CHI Keratin Mist


CHI Keratin Mist 350ml - Leave-in Strengthening Treatment

 Leave-in spray με πρωτεΐνες. Όπως αναγράφει κάνει και αυτό τα μαλλιά
silky, shiny & manageble.
Μετά το λούσιμο και πριν το styling, ψεκάζω σε όλα τα μαλλιά έκτος από τη ρίζα.






CHI Silk Infusion



CHI Silk Infusion 50ml  - Silk Reconstructing Complex

Leave-in treatment εμπλουτισμένο με υγρό μετάξι & πρωτεΐνες σιταριού και σόγιας, που διεισδύουν & ενδυναμώνουν την τρίχα.
Προσφέρει απίστευτη απαλότητα & λάμψη.

Τελευταίο βήμα. Πριν το styling σε νωπά μαλλιά, βάζω το μετάξι. 
Σε στεγνά δεν ενδείκνυται γιατί ίσως να λαδώνει.
Είναι ελαφρά παχύρρευστο, απλώνω στο μισό μήκος και κάτω. 
Απολαυστικά όμορφη αίσθηση στα μαλλιά !
Κυριολεκτικά μεταξένια!!!





Όλα λειτουργούν θετικά με τη θερμότητα, οπότε το όποιο ακόλουθο styling είναι ευπρόσδεκτο - όχι τύψεις !!

Τα μαλλιά μετά είναι υπέροχα.
Για αρχή εφαρμόζω 2 φορές τη βδομάδα &
για την ώρα φαίνεται να αρέσει πολύ στα ξανθά πλέον μαλλιά μου!

Αυτή η θεραπεία είναι ενυδατική για μαλλιά βαμμένα και ταλαιπωρημένα από τέτοιες διεργασίες.
Υπάρχουν αντίστοιχες από την ίδια σειρά για κάθε ανάγκη, όπως αναδόμηση όγκο κτλ.


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προιόν από τη σειρά? 
Τι χρησιμοποιήσατε σε τέτοιες "ριζικές" αλλαγές στα μαλλάκια σας?

Φιλιά, μέχρι το επόμενο post! Alex :)

5 σχόλια:

  1. eee den mas evales kai mia photo apo ta mallia sou na doume!!!!!!!! :D
    to keratin mist den m'aresei..niw8w oti den kanei apolutws tipota sta mallia..alla to silk infusion einai arketa kalo! :D
    ps...protimw to metaxi tis biosilk an kai den to xrhsimopoiw toso suxna pia..to exw gurisei se ladakia kai perissotero ladi karudas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα βάλω :)))) το keratin mist είναι για ενδυνάμωση αλλά κ όταν το βάζω νομίζω ότι τα κάνει λιγότερο ατίθασα στο styling από ότι είναι τα δικά μου. τα λαδάκια εννοείται πως τα αγαπώ <3 αλλά σε αυτή τη φάση ήθελα πιο επαγγελματικά προιόντα! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραιο ποστ/..θελω πολυ να τα δοκιμασω..αλλα ειναι λιγο ακριβα εεε??
    δες αν θες και το μπλογκ μου..ειμαι καινουρια..φιλακιααα
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι σχετικό.. δεν είναι πολύ ακριβά για προιόντα κομμωτηρίου. όλα μαζί τα πήρα γύρω στα 50 ευρώ..όμως δε ξέρω σε τι τιμές υπάρχουν σε άλλα κομμωτήρια! έγινα μέλος στο blog σου, καλή αρχή :)

      Διαγραφή
    2. είναι σχετικό.. δε τα βρίσκω πολύ ακριβά για προιόντα κομμωτηρίου. όλα μαζί τα πήρα γύρω στα 50 ευρώ. όμως δε ξέρω σε τι τιμές υπάρχουν σε άλλα κομμωτήρια! έγινα μέλος στο blog σου, καλή αρχή :)

      Διαγραφή