Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Beauty • Fully Zamppled for October

Από τα προιόντα που διάλεξα για δοκιμή αυτό το μήνα στο Zampple Store, 
έχω να σας δείξω δύο πολύ ωραία beauty-πραγματάκια !
Ένα μυρωδάτο σαμπουάν & μία πολλά υποσχόμενη BB creme.

L'Oreal BB Skin Perfection zampple

Σαμπουάν Le Petit Marseillais για Βαμμένα , Ταλαπωρημένα Μαλλιά 
Σαμπουάν με λάδι κάρδαμου και Μυρτίλο 
που επανορθώνει τα βαμμένα μαλλιά, προστατεύει και δίνει διάρκεια στο χρώμα.

Δεν έχω δοκιμάσει σαμπουάν αυτής της εταιρείας μέχρι τώρα, αλλά ήθελα να το κάνω κάποια στιγμή.
 Αυτά τα μπουκαλάκια μου έχουν κινήσει την περιέργεια με τα ωραία συστατικά τους! Μυρίζει όμορφα!

L'Oreal Skin Perfection BB 5 σε 1 , Απόχρωση Medium 
Άμεση τελειοποίηση της επιδερμίδας. 
Ενυδατώνει 24Ωρες, χαρίζει ομοιόμορφη όψη, 
φωτίζει την επιδερμίδα, καλύπτει τις ατέλειες 
και περιέχει προστασία UV-SPF25.
Υποαλλεργική, Δερματολογικά Ελεγμένη, Για Ευαίσθητες Επιδερμίδες.

Καταρχήν, τι όμορφη συσκευασία είναι αυτή?? Αναφέρομαι στο σωληνάριο, δείτε στη φωτογραφία!
Να σχολιάσω θετικά το UV-SPF25. Αυξάνεται, άρα εισακούγονται οι επιθυμίες μας.
Εννοείται πως με ενθουσιάζει η δοκιμή της! 
Μέχρι τώρα χρησιμοποιώ τη CC της L'oreal καθημερινά - μπορείτε να δείτε Review εδώ .
Αυτή υπόσχεται φυσική κάλυψη, και πως με τον καιρό βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας σε ομοιόμορφη.
Πήρα τη medium απόχρωση, παρόλο που έχω πολύ ανοιχτο δέρμα, 
γιατί από το tester μου φάνηκε πολύ ''διαφανής" η Light. 

ΥΓ. Με δελέασε πολύ και η Bioten CC. 
Μου φάνηκε πολύ ωραία η υφή και η απόχρωση της. 
Αλλά προτίμησα τη L'oreal, ίσως τον άλλο μήνα τη δοκιμάσω.

Τώρα ανυπομονώ να δοκιμάσω αυτά!! wait for the reviews !

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει?? 
Είστε Zampplers ?? Τι διαλέξατε αυτό το μήνα??

Χαμογελάτε ツ 
alex


3 σχόλια:

  1. Το σαμπουάν το πήρα κι εγώ και είναι απλά υπέροχο!
    Ηταν να επιλέξω και αυτή την bb αλλά τελικά πήρα την CC της bioten και τελικά έκανα πολή καλήε πιλογή, γιατί απλά εδώ και μία εβδομάδα που την χρησιμοποιώ, την έχω λατρέψει!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τόσο καλή ε?? είναι σταθερή στο δέρμα?? κι εγώ ήμουν σε μεγάλο δίλημμα γιατί στο τέστερ μου άρεσε πολύ η bioten! αλλά έπρεπε κάτι να διαλέξω. . και BB βέβαια μου αρέσει, έχω αρχισει να τη χρησιμοποιώ! ίσως θαθελα περισσότερο χρώμα. ΧΧ

      Διαγραφή
  2. μα τι τελειο αρωμα εχει αυτο το σαμπουαν!!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή